Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 4 maj 2011 16:09

Har bara fått 4 kommentarer, men ni kan få en bildbomb ändå på alla hästar i stallet :) Eftersom jag fick några så blir det bra ;)


Jag har inte hunnit logga in på bloggen, hade fullt upp igår. Efter skolan åkte jag till Malin, sen kom Linnéa och hämtade mig för vi skulle på grönt kort kurs. Och då kom jag hem kvart över åtta.. Och jag var trött, somnade vid 22 ;o


Snart kommer Linnéa till mig och vi ska till stan för hon skulle hämta en sak :) Sen så cyklar vi vidare till stallet. Ska inte rida så hårt idag eftersom jag ska rida för Emma imorgon, vill inte att han ska vara så seg då ;)


Han var lagom pigg i förrgår, nästan lute för pigg för att jag skulle kunna sitta ner i traven xD Men han fattade galopp nästan varje gång jag gjorde galoppskänkel :) Han ''bockade'' en gång när jag fattade... Men han galoppera på vääldigt bra :) 


Idag ska jag träna på volter och ska bara ta en lätt ridning så han inte dör imorgon :) Ska nog linda benen också, och gosa med sötan ♥


Ska försöka att ta mig in på bloggen ikväll!

Puss, gick i 45 minuter idag :)


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards