Cicci ♥ Linnéa

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Dressyrpass med programridning !

Av Gustafsson Iijolainen - 19 juni 2011 21:25

Idag red jag och jag tränade för Gry!:) Det gick super och han lyssnade på mig i galoppen och ''rusade'' inte bara iväg som han gärna kan göra ibland... Gullplutt! Så jag gjorde mycket halvhalter och sen tränade vi vägar också! Dom har blivit  mycket bättre den senaste tiden, bara jag tänker vad och vart jag ska rida så blir det hur bra som helst. Det är jag som är slarvig och inte tänker!! Fy skäms!


Jag började med LB:1, den gick väl sisådär. LC:2 däremot gick väldigt bra som den aldrig brukar göra, det var nog jag som började ''tänka'' lite på vad jag gör för något uppe på hästen ;) Tore är ju en sån ponny man måste rida på, om man slappnar av och tänker att det gick bra... Då går han skitfint resten då, men det kan man absolut inte göra, ett misstag... Utan man måste ju faktiskt rida hur man än gör! Ett tips bara ;p


Efter en galoppfattning i LC:2, så blev mina vägar helt underbara! Jag måste tänka att jag ska tänka när jag rider ;) Det lät ganska bra... Jag ska tänka att jag ska tänka när jag rider.... Hmmm.... Ja, det var det :)


Tror Linnéa ska på någe sommarläger imorgon, så det blir bara jag som skriver dom här 4 dagarna som kommer!


På fredag (midsommar), fyller världens bästa kusin GRY år !!!!:D♥♥ Hon ska få en jättebra present av mig :')♥ Och om 1,5 veckor ungefär ska jag tävla... Börjar bli lite nervös faktiskt. Men jag ska inte bli nervös, det har jag bestämt! Tänk att det är en träning för oss !:) Jippie!;p


Hejdå och godnatt.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustafsson Iijolainen - 30 juni 2011 00:50


Var ju som sagt på tävling idag (eller igår rättare sagt, eftersom klockan är över 00) Om ni vill se bilder och hur det gick, så gå in på http://tornadoochjag.devote.se     Som ni ser har Tore benskydd på sig inne på banan... Läs om det på htt...

Av Gustafsson Iijolainen - 29 juni 2011 12:01

   har inte kunnat skrivit något för min dator dampar på bloggplatsen..   Men men ridnigen har gått super alla dagar !   Titta in http://iijolainen.devote.se :D!     ...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Idag ska man putsa, putsa och putsa! Förbereda allt och hålla mig lugn, är inte nervös faktiskt, bara taggad :D Får väl se hur jag mår imorgon ;)   Idag ska jag sova hos Gry så vi kan TAGGA och hon ska berätta lite vad jag ska göra och sånt :) Se...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Kolla in min egna blogg :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards