Cicci ♥ Linnéa

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Orkar inte!

Av Gustafsson Iijolainen - 21 juni 2011 20:13

Nu är jag i en period då jag inte orkar blogga!


Har fått en ny kompis idag som heter Erika Lundin, ska tävla mot henne i Dylta och jag kommer se henne på många tävlingar. Hon har en d-ponny som heter Dizney, han är 6 år och dom kommer tävla på min nivå. Hon skulle också tävla någon LA nästa år tror jag, jag börjar i höst med LA. Hon har haft en c-ponny som låg på Tores nivå. Alltså Nationell FEi :) Så det ska bli roligt att se henne och prata med henne. Ska fota henne och Dizney också nästa onsdag om inte jag rider fram eller något :)


Ska även fota Ingrid och Claudia, Pernilla Robertsson och Amanda Hellman !:) Det kommer ut på bloggen om jag har tillåtelse att lägga ut dom :) Sen ska Gry få fota mig och Tore med min systemkamera om det inte regnar, då får hon filma med min pappas vattentäta kamera ;D Haha!


Red igår, och han var som en ängel! Red idag också, han var duktig, red för Gry, men vi gjorde en jättebra galoppövning som jag tränade på! Att bara rulla fram galoppen :) Det ska jag göra några gånger så jag får igång hans galopp, så han inte ''travar'' med bakbenen :)


Har skrivit väldigt många sidor till tävlingen om vad jag ska ha med mig och vad jag ska tänka på. Ska läsa igenom det många gånger och så ska jag göra det när vi är påväg till Dylta :) Jag skrev många sidor för jag skrev om det jättemånga gånger, tror det är nervositeten... Ska inte bli för nervös, men jag är taggad!!! Akta er säger jag bara !;D


Men om ni undrar varför jag skriver mycket och kanske 1 gång om dagen så är det för jag måste använda en annan dator här hos mamma, eftersom det inte går o logga in på bloggen på min dator :s Olus att jag inte orkar eftersom jag är i stallet nästan hela dagarna...!


Vi hörs !:)


 


Har inga bilder o bjuda på heller :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustafsson Iijolainen - 30 juni 2011 00:50


Var ju som sagt på tävling idag (eller igår rättare sagt, eftersom klockan är över 00) Om ni vill se bilder och hur det gick, så gå in på http://tornadoochjag.devote.se     Som ni ser har Tore benskydd på sig inne på banan... Läs om det på htt...

Av Gustafsson Iijolainen - 29 juni 2011 12:01

   har inte kunnat skrivit något för min dator dampar på bloggplatsen..   Men men ridnigen har gått super alla dagar !   Titta in http://iijolainen.devote.se :D!     ...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Idag ska man putsa, putsa och putsa! Förbereda allt och hålla mig lugn, är inte nervös faktiskt, bara taggad :D Får väl se hur jag mår imorgon ;)   Idag ska jag sova hos Gry så vi kan TAGGA och hon ska berätta lite vad jag ska göra och sånt :) Se...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Kolla in min egna blogg :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards