Cicci ♥ Linnéa

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

13.53

Av Gustafsson Iijolainen - 20 juni 2011 13:53

Idag ska jag rida ut först, kanske runt sjön bara. Sen ska jag in i paddocken och känna igenom honom lite, träna på det jag gjorde igår! Halvhalter, kräva lite av honom osv. Nu är det inte så bra väder, kommer lite regnskurar ibland :(


På onsdag ska jag kanske till Örebro med mamma för jag måste köpa vita handskar och en bättre ridskjorta. Sen ska jag köpa ett schabrak, för Gry hittar inget vitt ;p Jag har ett vitt schabrak, men det är ganska litet :( Även fast det är ett dressyrschabrak!:/ Och det är hans storlek...


Sen ska jag sy upp min kavaj lite också, det måste jag göra! Asså jag har ingen tid kvar bara för tiden nu har gått så himla fort!!:o Börjar bli stressad....


Kommer inte blogga så mycket under dagen tror jag eftersom jag kommer vara i stallet nu. Hej!'


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustafsson Iijolainen - 30 juni 2011 00:50


Var ju som sagt på tävling idag (eller igår rättare sagt, eftersom klockan är över 00) Om ni vill se bilder och hur det gick, så gå in på http://tornadoochjag.devote.se     Som ni ser har Tore benskydd på sig inne på banan... Läs om det på htt...

Av Gustafsson Iijolainen - 29 juni 2011 12:01

   har inte kunnat skrivit något för min dator dampar på bloggplatsen..   Men men ridnigen har gått super alla dagar !   Titta in http://iijolainen.devote.se :D!     ...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Idag ska man putsa, putsa och putsa! Förbereda allt och hålla mig lugn, är inte nervös faktiskt, bara taggad :D Får väl se hur jag mår imorgon ;)   Idag ska jag sova hos Gry så vi kan TAGGA och hon ska berätta lite vad jag ska göra och sånt :) Se...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Kolla in min egna blogg :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards