Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 4 juni 2011 17:09

Tjatja.


Igår kom hästarna hem till mig. Ninja och kasper gick jätte bra ihop

dom älskar varnadra ! Seröst dom gjorde ingenting när vi släppte ihop de.


Malin sov här i förgår och i går och idag med tror jag :)


Gick upp vid tio och åt frukost sen hämtade vi hästarna i hagen och borstade

de och massa sånt, Sen så sadlade vi och tränsade och red ut en sväng :).

Gick jätte bra ! Hoppade lite hinder i skogen.



Just det. Igår fick jag reda att vi ska behålla Ninja !

Shittt va roligt säger jag bara ! Tror jag kommer stå i Gyttorp om

de går. Jag fick fan två IKEA påsar med as mycke saker i som var ninjas.

Träns, hundra schabrak och massor av täcken m.m 


Här kommer lite bilder jag tåg i går!:)



                         


Kommer bli värdens bästa sommar!

 





Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards