Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 15 juni 2011 22:44

Godkväll!


alla dagar har jag typ varit med malin och cicci på sommarlovet.


Jag och malin har vart i örebro hela dagen idag.


köpte en lädersadelgjord med resor på dåda siderna,Schabrak och

kornkraft. Malin köpte lite hon med :)




hahah bjuder på den här taggande bilden ^^


 



 

Av Gustafsson Iijolainen - 15 juni 2011 19:47

Idag har jag ridit Tore och Pampen, med Tore tränade jag det vanliga och program. Fast jag gjorde mycket saker av det jag måste träna på :) Han var jättemjuk och lyssnade på mig jättebra !!<3 Jag är så himla nöjd med att jag har kunnat få ''ihop'' honom på 3-4 månader !:)


Jag hjälpte Isabell att morgonfodra idag, så jag gick upp vid sju och åt frukost. Sen kom hon med moppe (var lite lat idag för att jag inte cyklade ;p) och så åkte vi till stallet :) Jag var i stallet i hela 9 TIMMAR?! :p Kändes som typ 3 timmar eller något :) 


Jag fick rida Pampen också, det var ganska kul, men jobbigt ;) Hade nog lite för långa läder, fick ingen kontakt. Lite ont i benen :) Men han var jätteduktig han med !:)


Nu kollar jag på tv, har ätit lite mat och annanas som efterätt ;) Gott!

Höres imorgon !:)


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards