Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 14 juni 2011 15:35

Nu har jag anmält mig till tävlingen i Dylta! Klasserna blir LC:2 och LB:1, hoppas det går bra !:)


Ett lycka till ?:)


Här var Tore grå, nu är han brun !:')<3


   

Av Gustafsson Iijolainen - 14 juni 2011 15:13

Idag ska jag rida med Isabell, jag ska nog träna lite program och vägar. Sen så blir det kanske rida runt sjön efter :) Vi ska rida ungefär vid fem, så ska nog börja cykla vid 16-tiden för att mocka o sånt innan :) Sen så softar jag nog lite innan hon kommer ;) Gosa med Tore <3


Har precis beställt en personlig almanacka till mig själv tills jag börjar Karlsäng! Min syrra har gjort det nu när hon gick det sista året på karlsäng :) Man kan skriva in veckans prov, om man fick VG eller något sånt. Sen veckans träning, sen kan man skriva in folks födelsedagar, asså inte att man skriver in dom själv, att man lägger in det nu i förväg så ser man det då och inte behöver skriva in för hand :) Fattar ni ? Dålig på o förklara som ni kanske redan vet :p


På framsidan tog jag den här bilden:




Har klippt ur den här bilden, för den ser ut såhär annars xD


Det var då när Gry och mathias kom, så jag var tvungen o kolla vilka det var först :p


På baksidan tog jag den här:




Skriver ikväll !:)

Ha det bra!


       

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards