Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 17 juni 2011 18:54

Ninja är ett 21 årigt welsharab sto. Hon har haft fina framgångar i sitt liv.

Hon är mycket tävlad hoppning men också Dressyr. Hon har gått regonal L:A med fina plaserningar. Hon har även gått msvA i hoppning. Hon vann ungponny champion 1994 och vunnit alla lagtävlingar hon var med i. Hon kom etta eller två på Tre så gummor för några år sedan. Hon är utbildad FEI och msvA men löshoppad på ca 160 eller not. Hennes halv bror har gått en FEI på över 70 %. Hon har en väldigt fin stam!


Dock är hon svår riden. Kan bli väldigt stark och bara vilja dra i väg. Men nu de senaste veckorna har hon lärt känna mig och det funkar väldigt bra mellan oss just nu. Vi ska tävla hoppning och dressyr tillsammans i sommar. Jag satasr till en L:A med henne och ca en L:A i hoppning.


Vi har inte bestämmt en vart jag ska stå med henne. Mina föreldrar funderar om vi ska bygga stall hemma. Dock så vill jag inte ha det.Det kommer bara bli jobbigt och allt men på ett sätt skönt att flippa att tjat utöver alla andra. Vi ska någ stå i Gyttorp i andra hand. Där kan vi utveklas mer och mer ! :)


Där var lite om ninja :)



De här är Ninjas halv Bror M.Le Bel


   

  Dock så vet inte jag vart han finns nu..


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards