Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg under februari 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 28 februari 2011 21:33

Nu sitter både jag och Linnéa o färgar håret :)

Vi färgar underhåret mörkbrunt, kommer bli snyggt ;p

Hoppas bara att det blir bra och så ;)

10 minuter kvar tills jag (cicci) ska spola bort all färg ;p

Linnéa väntar 5 minuter extra :)


Vad tyckte ni om det oseriösa träningspasset ;p? haha...


Kommer kanske en hiss/diss senare ikväll.

Puss från FranssonsStall

 

  Haha, snyggt ;p

- Linnéa, du måste väl lära dig att inte peka fuck you :o?!  

Av Gustafsson Iijolainen - 28 februari 2011 17:53

Jag och Linnéa har kul med min mammas springmaskin ;)



FranssonsStall

Av Gustafsson Iijolainen - 27 februari 2011 15:39

Jag har inte kunnat skrivit något tidinställt inlägg, för jag hann inte :(

Men vi har haft det jätteroligt !!:D


Linnéa har bilderna på sin dator, vi tog kort när vi hoppade ;p

Det var roligt, men man ser inte så mycket och vi hoppar inte så högt.

Typ massa småhopp och sånt.

Skiicross, vi åker i skogen också..

Eller ja, bara i skogen då ;)


Men bilder kommer från Linnéa hoppas jag :)

Sen så har jag bilder på systemkameran som kommer när ni läst det här ;p


Skulle ta Tore idag, när jag kom till stallet var Linda där och hade gjort allt (Gry's mamma)

Så hon sa att jag skulle klippa klart hans man, det blev ganska bra :)

Sen gosade jag lite med honom.

Så nu är jag hemma, och det är så skönt!!

Men det har vart otroligt roligt med Linnéa nu i helgen :D


AfterSkii ?

(Innan vi gick dit)

   Failbild ;P      

Failbilder ;)


                  


Cicci

Av Gustafsson Iijolainen - 27 februari 2011 13:27

Heeejj!


Gud va skönt att vara hemma !, jag är jätte trött..

Men fyfan i morgon är det skola! :(

Jag och cicci har haft de jätte skoj :)


Linnea

!<3

Av Gustafsson Iijolainen - 26 februari 2011 18:00

Finns det något finnare ? <3



Linnea

Av Gustafsson Iijolainen - 25 februari 2011 14:15

Jätte bra film hur man klipper hästens hovskägg !



Linnéa

Bloppis-annons
Av Gustafsson Iijolainen - 23 februari 2011 20:00

köpte ett täcke från hööks iår,aldrig använt det. det fattas karborrefäste på ena sidan, men det går att använda som vanligt endå. stl: 125.
Lilla med grå och rosa sjärnor på, grå kant runt. Mejla i forsta hand!!

Linnea-i@hotmail.com


450:- Prutbart


Linnéa

Hästar & Ridsport, Säljes - Nora (Örebro län)
Pris:    450:-
Telefon:    0706018921
 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards