Cicci ♥ Linnéa

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Ny skjorta, handskar och skärp!

Av Gustafsson Iijolainen - 22 juni 2011 20:11

Idag så var jag i Örebro med mamma och Gry, jag och Gry gick in på Hööks för att kolla efter skjorta och ett par handskar till mig. Hittade en skjorta och ett par jättesköna handskar. Gry sa till mig att vi kunde gå till Till Häst och kolla så jag inte gör ett misstag och köper fel saker. Då gick vi dit, men det hade inte öppnat då, det var 50 minuter kvar då. Jag ville ha ett skärp också med blingbling, det är riktigt snyggt. Så då kom jag och Gry på att man kan ju blongblinga själv så köper man bara ett läderskärp. Så vi gick in på Mariberg och letade. Vi hittade ett svart som vi ska dela på. Så jag köpte det och jag har blingat det, skitsnyggt!


Vid 12 så gick vi till Till Häst och min mamma var där, och mamma hittade en skitsnygg skjorta! Jag testade den och den var ju hur skön som helst! Den var lite dyrare än den på Hööks, men då hittade jag ett par lite billigare handskar, så då blev det samma pris ungeför som det skulle ha blivit om jag köpte det på Hööks. Och skjortan var mycket skönare, det är ju faktiskt huvudsaken!


  Lite stela handskar, men ska rida in dom :)   Skjortan ser jättestor ut, men det är den inte. Ni får se bild nästa vecka när jag ska använda den ;)


Sen har jag beställt ett par Pikeur-ridbyxor från hästnet som kanske kommer imorgon! Rikigt bra pris och dom hade inte används så många gånger!:) Är riktigt nöjd med mina tävlingskläder som faktiskt har vart ganska billiga! Min kavaj hittade jag på blocket för 50 kronor ??!! Och den är i sammet vid kraget, använd 3 gånger och passar mig perfekt, lite lång bara. Men det har min låtsasfarmors syster fixat! Kommer ju bli perfekt! Inte för att utrustningen är viktigast, men det är bra att jag har hittat bra märken för bra pris!!:) Mina gamla vita ridbyxor är lite för stora och inte så sköna där ''helskoningen'' är eller vad man ska säga.


Har vart med Gry i stort sett hela dagen! Har vart skitkul !!:)♥


Här kommer en bild på skärpet också som jag har blingat !:)

 

Hörs sen !:)


 

 
 
Malin

Malin

24 juni 2011 13:46

Fin skärpet blev då du blingat det.

http://www.kyro.blogg.se

Gustafsson Iijolainen

26 juni 2011 22:49

tack !:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustafsson Iijolainen - 30 juni 2011 00:50


Var ju som sagt på tävling idag (eller igår rättare sagt, eftersom klockan är över 00) Om ni vill se bilder och hur det gick, så gå in på http://tornadoochjag.devote.se     Som ni ser har Tore benskydd på sig inne på banan... Läs om det på htt...

Av Gustafsson Iijolainen - 29 juni 2011 12:01

   har inte kunnat skrivit något för min dator dampar på bloggplatsen..   Men men ridnigen har gått super alla dagar !   Titta in http://iijolainen.devote.se :D!     ...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Idag ska man putsa, putsa och putsa! Förbereda allt och hålla mig lugn, är inte nervös faktiskt, bara taggad :D Får väl se hur jag mår imorgon ;)   Idag ska jag sova hos Gry så vi kan TAGGA och hon ska berätta lite vad jag ska göra och sånt :) Se...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Kolla in min egna blogg :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards