Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 3 juni 2011 18:38

Kom hem från stallet för ca 1 timma sedan, jag gjorde mat, mockade och fyllde på torv :) Sen så putsade jag tränset tills imorgon för jag ska träna för Carina. Man måste ju vara lite fin då ;) Sen så putsade jag mina stövlar med svart skokräm :)


Imorgon vet ni ju vad jag ska göra, sen på söndag ska jag åka Birka Paradise med mamma och några till :) Ja o min syrra får en egen hytt ;D Slipper man sova tidigt kanske ;) Kommer sakna Tore litegrann också då :( Visst, det är bara 1-2 dar... Men han betyder mycket för mig <3


Vad har ni gjort i värmen idag då?:)

(33 grader i solen utan moln och det var vindstilla hemma hos mig vid 12-tiden idag)


 


Av Gustafsson Iijolainen - 3 juni 2011 10:30

Nu har jag vaknat och ska göra massa roliga saker idag !:) Stallet, vara hemma och göra lite överraskningar till min pappa och något mer ;) Sen ska jag bara vila upp mig i helgen så jag inte är så himla skoltrött på tisdag och dom sista 2 dagarna :) Fast jag kommer nog ändå vara trött :p


Gry ska rida idag och jag vet inte vad hon ska göra :) Kanske mjuka honom något eller träna, eller kanske skogen. Vet faktiskt inte :) Men hon får ha det så roligt ;)


Imorgon ska jag träna för Carina, och längat jättemycket !!:) Undra vad jag kommer göra imorgon, träna ställning och mjukning kanske? :) Hörs senare !


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards