Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 13 juni 2011 18:36

Terese ville skicka in en till bild.


Jipe Satay o Terese Larsson, Regional LA, Målet är Nationell FEI 2012/13


Sits: Medium, något framåtlutad!
Samspel: Svårt o bedöma på bild
Form: Medium/Hot, önskas få lite mer ''tävlingsform''.

Utrustning/klädsel: HOT
Helhet: Meduim


 

Av Gustafsson Iijolainen - 13 juni 2011 17:39

Kom hem från stallet för inte så länge sedan, red ut :) Red en väg som tar ca 1 h, Det var allt från seriös ridning till busridning, mest busridning i galopp ;) Det var så kul o komma ut tyckte Tore! Det tyckte jag också ;p Älskar att bara låta hästen springa så fort den kan/vill och bara sitta där o njuta :) Det hoppas jag Tore också gör <3


Nu har jag anmält mig till tävlingen i Dylta den 29 juni, någon som ska dit?:)

Kommer bli roligt och ses om du/ni läser våran blogg :)


Kram


 

Av Gustafsson Iijolainen - 13 juni 2011 11:05

Det här blir ett kort inlägg!

Ni får ha det bra och glöm inte kommentera och skicka in bilder på dig och din häst :)


 

Av Gustafsson Iijolainen - 13 juni 2011 10:30

Nu kan ni även skicka in bilder till cicci_98@hotmail.com !


Skriv hästens namn och hästen/ponnyns namn och vilka klasser ni tävlar i om ni tävlar överhuvudtaget! Fast ni behöver inte skriva det, men om du vill visa upp dig och din häst så är det ju roligt om man känner igen namnet på er ;)


Skicka in till cicci_98@hotmail.com eller linnea-i@hotmail.com!


 

Av Gustafsson Iijolainen - 13 juni 2011 10:22

Vaknade av att min syrra kom o sa att hon skulle ner till mamma och duscha för det finns inge vatten hä hemma hos pappa därför att dom håller på med vattenledningarna...:( Har ont i huvudet och orkar typ ingenting.


Idag ska jag rida ut och ska försöka hitta någon som vill följa med :) Ska rida ut en väg som tar ca 1 h :) Kommer nog bli roligt det !


Glöm inte att kommentera ''Carina-träning!:) SMAKPROV!'' för att ni ska få se bilder ;)


    

Av Gustafsson Iijolainen - 13 juni 2011 00:12

Igår tränade jag för Carina (lördag). Linnéa var med  och fotade med min kamera och ni ska få se en bild, sen vill jag ha några kommentarer för att ni ska få se lite till av bilderna hon tog :)


Jag tyckte det gick jättebra på framridningen innan Gry och Mathias kom på moppen, för efter det blev han spänd. Innan var han lugn och harmonisk! Jag red igenom LB:1 i slutet och han var jättefin kändes det som!:) Dock så ville han inte galoppera i höger varv ;) Så det gjorde vi om några gånger.


Mina vägar har blivit mycket bättre och heltheten med!:) Stora framsteg efter Carina-träningarna :)


Här bjuder jag på en bild :)


 


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards