Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg under februari 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 19 februari 2011 22:55

Idag så red jag Tore :)
Linnéa följde med och og lite kort och filmade blandannat :)
Han var jätteduktig idag :D♥
Vi gick upp för eb backe, sen ner för den och en bit till på vägen.
Han försökte vända vid ingången när vi skulle gå ner för backen.
Sen så mockade vi och gjorde mat, sen så gick vi hem :)
Men nu ska vi äta ;)










Linnea har tagit bilderna :)

cicci

Av Gustafsson Iijolainen - 19 februari 2011 22:54

Nu har Linnéa och jag vaknat för jag ställde klockan på 11 typ.
Ville inte gå upp så sent, Linnéa somnade ungefär halv tre och jag somnade tre ;p
Är lite trött just nu, så kanske skriver lite konstiga saker... Vem vet ?
Jag har ganska så ont i huvudet för jag bara har sovit i 7 timmar...:(


Jag och Linnéa kollade inatt om del 5 hade kommit ut på svtplay på Ponnyakuten.
Såklart var det inte ute, jag kollade nyss och det har inte kommit ut nu heller :(
Vill se det nu.
För jag har sett del fyra på datan redan.


Glöm inte att kommentera på våran frågestund !;))




cicci





Av Gustafsson Iijolainen - 19 februari 2011 22:53

Nu sitter jag och Cicci och kollar på ''Rida Dressyr'', den är jättebra ;)
Vi kollar på den kanske varje gång vi sover xp
Man får jättebra tips på den filmen.
Cicci har två filmer till som är av samma ''film-sak'' ;)
Jag har en sån film :) Den är också jättebra ;p



Ni får kommentera på frågestunden nu också!!, ni ser svaren i slutet av februari :)
Vi kommer nog vara uppe hela natten tror jag (som vi brukar vara) :p
Så duktiga är vi...
Cicci och jag var ute och tog lite bilder på oss idag :)
Jättesöta bilder blev det :'), kanske kommer några bilder senare, kanske imorgon typ.
Ni kanske vill sluta dagen med ett skratt !:)

''Här kommer flickorna, här kommer flickorna. Flickorna, här kommer flickorna, flickorna på kliittteeerrhooolm !!''

http://www.youtube.com/watch?v=Ctd8xn0s_30

Cicci's och min alldeles egen flickorna på klitterholm ;p
Ni måste kolla, videon är väldigt, väldigt seriös !! :o
Nejdå xp Haha...

Men nu ska vi kolla på filmen ;)
Puss <3



linnea

Av Gustafsson Iijolainen - 19 februari 2011 22:53

Jag ska sälja väldigt gamla saker som jag har haft kvar här ganska länge, men en del saker är inte använt :)
Mejl: cicci_98@hotmail.com

Chaps

Trop Ride - Chaps
Det är ett par chaps med väldigt bra stretch-tyg !
Det är storlek M i barnstorlek.
Ganska korta för mig som har XS i vuxenstorlek.
De är inte så slitna, bara lite skitiga.
Kan tvätta dom vid intresse!
MEJLA vid intresse :)



Pris: 50 kr (inkl. ev. moms)



Ridskor



Mountain Horse - Ridskor
Det är ett par svarta Mountain Horse ridskor.
De är ganska slitna, men dom är jättesköna!
Det är storlek 36.
Man får plats med en sula, det ligger en sula i.
Den är sliten, och jag kan ta ur den om ni vill det.
Sen får ni köpa nya sulor om det behövs.
MEJLA vid intresse !


Pris 100 kr (inkl. ev. moms)



Dressyr ridspö



- Dressyr-ridspö
Ett grått dressyr-ridspö, 110 cm långt.
Aldrig använt! Det är blingbling längst upp, och en flärp där nere.
Köpte det för 200:-, så ett bra pris för ett 200 kr-ridspö som aldrig är använt.
Mejla vid intresse!

Pris 100 kr (inkl. ev. moms)




Ridbyxor



Classic Touch - Ridbyxor
Ett par mörkblåa ridbyxor i storlek 150.
Aldrig använda!
De är knäskodda.
Mycket bra ridbyxor för de priset.
Mejla i första hand, vid intresse!


Pris 150 kr (inkl. ev. moms)




Annonserna finns på www.hastnet.se :)
Gå in på Beg Utrustning och sen säljes.
Ta fliken övrigt , mellan Sverige och sen så kan du leta efter det ;)
Inte så snygga saker, men om du vill börja rida så är det kanske något för dig :)


cicci

Av Gustafsson Iijolainen - 19 februari 2011 22:52

video inlägg, titta!

Av Gustafsson Iijolainen - 19 februari 2011 22:51

Snart så kommer Linnéa hit :D
Vi lägger kanske upp en video, en tokvideo troligtvis ;')
Man vet aldrig med Linnéa och mig ;p

Så ni får väl komma tillbaka till bloggen så snart som möjligt ;p
Haha (L)



Men nu ska jag väl fixa lite roligt så Linnéa kan äta lite gott när hon kommer hit.
Vi ska mulla !!
Nejdå, jag vill inte bli ännu fetare ;)
Haha, men jag ska göra lite saker nu.

Glöm inte att komma hit till bloggen snart igen ;p

cicci

Av Gustafsson Iijolainen - 19 februari 2011 22:50

maj 2010
Maj 2010 <3




Juni 2010 <3



Juli 2010<3



Augusti 2010 <3 " vilket steg" 



September 2010<3



 
Oktober 2010 <3




Lady eowyn du var mitt liv.
linnea

Av Gustafsson Iijolainen - 19 februari 2011 22:49

Hejsan på er :)

Nu har vi kommit hem ifrån Sälen.
Det har vart jätteroligt, men jag är så trött :p
Och det var ju jättelite snö här hemma mot vad det är i Sälen.
Det var ju knappt någon snö på vägarna och på andra ställen där vi åkte förbi när vi var hemma.
Blev ganska förvånad :o

Det här är det jag har köpt med mig hem :)


Sälen-hood tröja, jätteskön ♥
Tre par Warp-strumpor, dom var billiga ;) 99:- för 3 stycken :o


Hiss eller Diss, kommentera :)?


Pusspuss ♥
 cicci

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards