Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 8 maj 2011 20:32

Idag så red jag barbacka runt sjön, han skötte sig jättebra och an tyckte det var roligt :) Jag har putsat, mockat och fyllt på en stor kärra torv, gjort mat till honom, gosat och pratat med min lilla sötnos ♥ Sen så longerade jag Pampen med Isabell, han blev lite svettig för det var så varmt :') Och hon hade precis duschat honom ;) Sen så öppnade jag en ny höbal, och städade skåpet lite :)


Ungefär det har jag gjort idag, nu kommer det lite bilder :)


    Ser lite flum ut på den här bilden xp    


 

Av Gustafsson Iijolainen - 8 maj 2011 11:53

Vaknade inte för så länge sedan, är så himla trött jämt ;( Tror det är för jag äter två olika allergitabletter... Jag är skittrött redan vid 22 varje dag nu ;o Fast jag brukar vara uppe till typ 00 varje dag utan att vara trött...


Idag ska jag rida ut, vet inte om jag ska låta honom galoppera runt sjön, skulle vara kul :) Annars tar jag en lååånngg skrittur :) Får se :)


Tror jag ska vara i stallet länge idag, ska putsa alla saker och sånt. En gång i veckan ska det bli. Har bara putsat tränset, men jag ska putsa sadeln idag. Såg att den var smutsig igår när jag tränade :p Dammig i springorna, haha ;)


Annars ska jag inte göra så mycket mer idag förutom att åka till mamma. Det är jobbigt och ''flytta'' varje veckan, men så är det med skillda föräldrar :(


Vad ska ni göra idag ?:)


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards