Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 6 maj 2011 17:31

Hejsan nu får ni hjälpa mig lite !


Jag har funderat på vilken färg jag ska ta på mina nya

TreTorn är helt kär i dom röda. Men jag skulle endå villa

ha dom ljusblåa. Kanske båda ?


Vad tycker ni? :)


      Vs   


Kommentera!





 

Av Gustafsson Iijolainen - 6 maj 2011 14:19

Nu har jag kommit hem fråns skolan, det var inte så roligt för Linnéa var sjuk :p Men jag hade film idag med min filmgrupp, och vi blev jättesura för vi fick inte filma, det skulle den andra gruppen göra....;s Så vi gjorde inte så mycket, vi har en vecka kvar att göra den filmen...


Snart ska jag till örebro med mamma och försöka hitta ett par ridstövlar :)


 

Av Gustafsson Iijolainen - 6 maj 2011 14:17

Matilda Brunström


Dilan Delshad Ezat


Hampus Erlandsson


Miranda Andreijeff Grönroos


Cecilia Gustafsson


Michaela Gustafsson


Moa Hagman


Vahid Hosseini


Malik Salih Idris


Linnéa Iijolainen


Malin Karlsson Boman


Nadja Kausala Pettersson


Katja Lannestad


Moa Lindegren


William Löf


Jiresse Mpeka


Saga Norlinder


Gilite Rugerero


Cassandra Sköld


Viktoria Solvang


Alice Stenegård Norr


Johan Tengelin


Elvira Vikström


Dennis Virtanen Vindh


 
  



Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards