Cicci ♥ Linnéa

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Galopp i skogen :)

Av Gustafsson Iijolainen - 24 maj 2011 20:42

Igår galopperade jag ute med Tore, det var skitkul!! Det tyckte han med ;) Han ökade några gånger...;D Red med Linnéa, hon red en annan häst :) Vi red ut kanske 1 timma och tog några galoppturer, pustade dom och full galopp igen, pusta, osv... ;)


Idag så fick han stå och imorgon blir det träning !:) Jag mockade hög, för det var ganska nertrampat, han har så himla mycket torv när man väl mockar hög, ungefär 1.5 dm högt är det i hela boxen, det tycker Tore är super ;) Sen är det en stor box och det älskar han verkligen!


Klippte mig idag och det blev väl bra, syns knappt. Men fick bort det slitna, skönt... Så det inte blir så tovigt på morgonen ;) Haha, 


Ser lite drogad ut, men har så himla ont i huvudet :(



Klippte aldrig lugg, vill spara ut den ;)   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustafsson Iijolainen - 30 juni 2011 00:50


Var ju som sagt på tävling idag (eller igår rättare sagt, eftersom klockan är över 00) Om ni vill se bilder och hur det gick, så gå in på http://tornadoochjag.devote.se     Som ni ser har Tore benskydd på sig inne på banan... Läs om det på htt...

Av Gustafsson Iijolainen - 29 juni 2011 12:01

   har inte kunnat skrivit något för min dator dampar på bloggplatsen..   Men men ridnigen har gått super alla dagar !   Titta in http://iijolainen.devote.se :D!     ...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Idag ska man putsa, putsa och putsa! Förbereda allt och hålla mig lugn, är inte nervös faktiskt, bara taggad :D Får väl se hur jag mår imorgon ;)   Idag ska jag sova hos Gry så vi kan TAGGA och hon ska berätta lite vad jag ska göra och sånt :) Se...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Kolla in min egna blogg :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards