Cicci ♥ Linnéa

Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Bra ridpass, kvällsträning!

Av Gustafsson Iijolainen - 2 juni 2011 21:44

Det gick jättebra och rida idag! Han var jättemjuk och hur duktig som helst! Han brukar inte vilja galoppera, utan han brukar bara stanna och sparka eller något. Nu galopperade han tills det var jag som saktade av :) Det är roligt när det går framåt. Jag tränade mycket på liten volt, tränade ställning. Sen tränade jag också på lite programdelar och serpentinbågar. Tog några skänkelvikningar också :)


Fyllde på vatten i hagen, som vanligt. Alltid jag som får göra :/ Menmen, jag gör allt för min lilla älskling! Han ska må hur bra som helst. Han ska inte känna att det är någon jobbig som kommer och tar hand honom. Att han bara får skäll, han tar faktiskt fram öronen och gnäggar lite tyst när jag kommer, det tycker jag är så himla gulligt :') Att han känner igen mig och att verkligen gillar mig :) En smart ponny det ;)


Imorgon ska jag bara till stallet en stund och mocka tror jag, göra mat och sånt :) Kolla vattnet i hagen ;) Och putsa lite saker eller något. Jag är ju ledig från skolan imorgon och på måndag. Var det idag också, men det var ju röd dag. Det är det på måndag också! Sen på torsdag är det skolavslutning


Ska bli världens bästa sommar med Gry, Tore, familjen och hästlivet!! Så himla roligt kommer det att bli. Och det kommer vara min bästa sommar, kommer minnas denna sommar mycket väl! :') 


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustafsson Iijolainen - 30 juni 2011 00:50


Var ju som sagt på tävling idag (eller igår rättare sagt, eftersom klockan är över 00) Om ni vill se bilder och hur det gick, så gå in på http://tornadoochjag.devote.se     Som ni ser har Tore benskydd på sig inne på banan... Läs om det på htt...

Av Gustafsson Iijolainen - 29 juni 2011 12:01

   har inte kunnat skrivit något för min dator dampar på bloggplatsen..   Men men ridnigen har gått super alla dagar !   Titta in http://iijolainen.devote.se :D!     ...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Idag ska man putsa, putsa och putsa! Förbereda allt och hålla mig lugn, är inte nervös faktiskt, bara taggad :D Får väl se hur jag mår imorgon ;)   Idag ska jag sova hos Gry så vi kan TAGGA och hon ska berätta lite vad jag ska göra och sånt :) Se...

Av Gustafsson Iijolainen - 28 juni 2011 13:42

Kolla in min egna blogg :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards