Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 5 mars 2011 16:40

Nu har jag kommit hem från Gyttorp.

Tränade inte där idag :( Men jag var med Terese där :)

Det var roligt, det var typ ett kalas där för en som heter Anna, hon fyllde 7 år :)

Så vi fick tårta och så fotade vi på hennes ponny Satay :)

Det blev jättegulliga kort :')

Sen så putsade hon sina stövlar och jag hennes träns :)

Och sen flummade vi lite ;)


Det fanns såna här ''ansiktsmasker'' där, så jag tog spindelmannen och Terese tog hulken ;D

Snygga bilder blev det ju också, bilder kommer längre ner :)


Jag red inte Tore idag, han får en vilodag :)

Han behöver det.. Han har gått hela veckan så :)

Tror jag tar honom imorgon, jag vet inte.

Ska höra med Gry :)

Det ska bli bilder från systemkameran också :)

Så man får lite vårbilder på honom :)

Sen så ska jag ta på sommarn osv., ska se hur han utvecklas :)


Igår var jag på disco med Natta.

Det var ganska roligt :) Förutom att endel kom o förstörde hela skiten :/

Blir kallad för massa saker osånt..:/


Men jag bryr mig inte, blir bara lite ledsen när det är en person som faktiskt gillat mig och nu säger den massa elaka saker till mig..

Det känns inte riktigt okej..


Jag skriver mer imorgon, kanske ikväll :)

Puss ♥



  


Lite Torebilder sen i torsdags :)


   

Haha, failbild :p?

                   



Cicci

Av Gustafsson Iijolainen - 5 mars 2011 13:29

Hej, Nu har jag varit ute och ridit :)

Det gick as bra ! Hon var inte så jätte het idag.

Eller jo ganska. Jag ska få åka och hoppträna henne i klacka cirka en gång i veckan :D

Hahaaa hon är ju 21 år, men de märks inte !

Jag ska rida henne i morgon också. Hoppas de går lika bra då ! :)


  


Linnéa

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards