Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 24 mars 2011 20:12

Eftersom det inte är några kommentarer på mitt senaste inlägg skulle

det egentligen inte bli några bilder för er...;) Men jag är så snäll idag

så jag visar er bilderna endå :)


Varsågoda och njut av bilderna :)


       

Blev inte så många bilder för jag måste rotera en del bilder.

Och datorn är seg så det orkar jag inte ;) Kommer mer bilder

en annan dag tror jag :) Men vi höres imorgon!


 

...

Av Gustafsson Iijolainen - 24 mars 2011 19:06

tjaaabbaa :)


Nu har jag precis kommit hem från stallet.

Red Ninja lite i padocken :)

Hjälpte Annika att mocka alla boxarna.

Sen fick jag reda på att de kanske ska avliva

Mindy... Inte kul.


 

Av Gustafsson Iijolainen - 24 mars 2011 17:11

Nu har jag kommit in.

Jag vaknade vid 10 :)

Sen så gick jag ut och ropade på Mizze.

Träffade henne i ett träd jamande.

Hon har förmodligen suttit fast i trädet hela natten :(

Stackarn...


Sen så kom Josse med moppen.

Vi åkte in till stan, sen skjutsade hon mig till stallet :)

Där var jag i kanske 3 timmar.

Mockade hagen idag IGEN!

Sen det vanliga, putsade noga.

Gosade med Tore, promenerade honom :)


Sen så hämtade Josse mig igen :)

Då åkte vi till mamma och lämnade moppen där.

För det är is i backen hos pappa.

Så vi gick hem. Då skrapade jag bort all is och kom in nyss.

Mina händer darrar och är blå-gröna :o

Inte så bra faktiskt :/


Ikväll lite senare ska jag och Josse till stallet.

Jag har insläpp :)

Ska gosa lite mer med Tore då.

Han är för gullig asså :')♥


Bilder kommer ikväll om vi har fått fem kommentarer på detta inlägg :)

Puss♥



   

Av Gustafsson Iijolainen - 24 mars 2011 10:14

Hej. Nu har jag kommit hem från nora.

Jag och pappa åkte in dit vid 10.00 för

att hämta min nya TreTorn Advance. Jag beställde dom

för typ 4 dagar sendan :)..

Men såklart var som för höga, så får skicka tillbaka

som. Fan va trött jag blev! Sen var det också rea

på dom, Dom kostade 2500 :-


Ajaaaaaaa nu sitter jag och äter frukost :p


 


 





Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards