Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 13 mars 2011 23:36

Jag bloggar i min mobil nu :) det kostar inget har jag märkt :o så jag ska vara vaken en stund till, efter tolv så jag kan gå in på facebook och skriva grattis till Linnéa i hennes logg :) <3 jag måste vara först ! Imorgon ska jag upp vid 5 och gratta agnes, sen ska jag nog gå och sova igen ;) sen så är det skola också :( Nu ska jag dra. Puss Kan inte lägga in någon bild från mobilen, men puss från Cicci :)<3

Av Gustafsson Iijolainen - 13 mars 2011 20:11

Kom nyss hem från stallet.

Tore var som en dröm !!♥


Han försökte backa en gång. Men gick fram.

Sen har jag fått magmuskler känner jag, för hans trav är jättesvår att sitta i.

Men jag tog några steg och testade, jag spände magen och följde med i stegen.

Gud vilken känsla! Det var så underbart!

Jag älskar den ponnyn !

Han stog stilla på gången också, han skrapade inget med hoven.

Superduktig idag var han (y'


Här kommer en ganska mörk bild efter jag hade ridit :)


  


Hade mina nya handskar idag också :)

Dom var jättesköna och strechiga. Jag hade bra grepp också :)

Nöjd med det köpet !:)


  

Av Gustafsson Iijolainen - 13 mars 2011 16:28

Haha, här kommer en roligt video från Gyttorps Ridklubb.

Det här filmades för länge sedan.

Den som filmar heter Malin, kompisen med Malin heter Michelle, och hon som ramlar av heter Alex. Elle nu förtiden heter Alex ''Joline'' :)

Jag älskar när vi var små, då var det såhär kul i Gyttorp ;p

Gyttorp är min grundriding, jag började rida när när jag var 5 år på ridlekis.

Jag har gått igenom bråk och glädje.

Tävlingarna i Gyttorp är välordnade.

Jag älskar bara när Gyttorp är roliga och har humor :)



Älskar bara denna video när Alex ''Joline'' ramlar av lilla Ofelia :')

Som sagt så filmar Malin och Michelle är bredvid :)


 

Av Gustafsson Iijolainen - 13 mars 2011 12:59

Idag ska jag till Tore :)

Jag tror jag ska rida, ja det gör jag ;)

Ska testa mina nya ridhandskar :)

Vet inte när jag ska rida faktiskt :)


Tror inte att det blir bilder, kanske :)

Outfiten och när jag rider kommer det nog bilder ;)

Fast då kommer bilderna ikväll :)

Så ni vet :)


Vad tycker ni om den nya headern ?:)


 

Av Gustafsson Iijolainen - 13 mars 2011 11:28

   hejsan :)...


Vaknade för cirka två timmar sedan.

Nu sitter jag och tittar på tv och äter frukost.

Sen ska jag göra mig i ording för några släktingar

kommer. Idag ska jag också göra en maräng tårta :D!.

As gott!. Eller ja det får vi hoppas att den blir, Mina

cupcakes blev jätta goda faktiskt . Idag ska jag också upp

till stallet och ta hand om finaste Ninja :) Vet inte om jag ska

rida,kanske inte hinner det. Men jag ska iallafall åka upp

å hälsa på henne. Åå mocka m.m :)

Just ja idag ska jag ju också ta Mindy och kanske Nickita kommer

inte ihåg :p


  


  

Av Gustafsson Iijolainen - 13 mars 2011 11:28

Jag har fått fyra kommentarer om vilka stövlar jag ska köpa.

Tre tyckte att jag skulle köpa nummer 1.

En av dom tyckte att jag skulle köpa nummer 2.


Svårt kommer det att bli och välja.

Jag får väl åka in någon dag och testa vilka som är skönast ;)

Dom rosa är urgulliga, dom från Hööks har jag inte riktigt testat.

Jag har bara testat dom röda från Hööks, om ni har sett dom :)?


Men det kommer att bli svårt och välja !


 

Av Gustafsson Iijolainen - 13 mars 2011 00:01

Jag tänkte att ni ska få bestämma vilken gummistövel jag ska köpa och ha i stallet.

Ska bara fråga mamma och pappa om jag får köpa dom ;)

Vill så gärna bara slänga på mig ett par stövlar när jag ska till stallet.

Istället för att sätta på sig skor hela tiden.

Olika skor och går o smutsar ner dom!

Diss !!


Men nu ska ni få bestämma vilken.

Kommentera 1 om ni vill att jag ska ha dom från Hööks.

Kommentera 2 om ni vill att jag ska ha dom från Skopunkten.


 


Snart ska jag nog gå och lägga mig.

Vill inte gå upp så sent imorgon, klockan är 00.

Så det här bli sista inlägget :)
Puss <3


 


Glöm inte att kommentera 1 eller 2 :)


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards