Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 23 mars 2011 19:48

Nu har jag kommit hem från stallet.

Jag cyklade dit :)


Gry hade glömt och gjort höet så

jag åkte dit ;) Jag cyklade för

jag inte red idag, behöver ju träning

vettni :p


Sen så mockade jag hagen, för det var

mycket där :( Tore är en storbajsare ;)

Det tog lång tid, det fick bli 3 överfulla

kärror med blött nertrampat bajs, det

blev tungt, men jag får ju muskler :p


Sen kom ''fredag'' dit, han ska vara sällskap

till Cherry när jag och Gry flyttar tills

Cecilia Gestsson kommer tillbaka med

Feelina ;) Han är så sööt (y' :)


Men ni får ha det så bra ikväll!

Puss


 
  Favoritbilden idag på sötaste ponnyn ;)

  Såhär stora var kärrorna, fast de sista var överfulla! ;)


Det här är skylten, ni får se när den är upphängd sen ;)


Puss!



 


Av Gustafsson Iijolainen - 23 mars 2011 16:00

Idag var det fett nice i skolan :D

Först var det en jätteroligt lektion, sen var det rast

och jag var med killarna, vi spelade ''hawaii''. Haha,

det var jätteroligt, för viktor var med och han sa massa

roliga saker. Hampus puttade mig i snön och så sa

vi massa saker. Dennis var med oss också, haha...

Man kan inte förklara hur det gick ;)


Sen så var det slöjd och så gjorde jag klart

min ''Tornado-namnskylt'' som ska hänga i

stallet när vi flyttar honom till Gyttorp :)

Det kommer bli bra, kommer bilder på söndag då den

är uppsatt ;)


Sen var det dans istället för gympa.

Vi ska göra en musikal, och då ska det

vara en dansscen med, och vi har

världens bästa dans !!

Vi ska ha låten ''In the club'' med Danny

från melodifestivalen ;) Det var

en skitbra dans iallafall. Det

var skrikit i början, men den sista

kvarten hittade vi på en ny dans

med en ny låt! Skitbra är den.

Har filmat det en gång när det bara är jag

som dansar hemma, men den lägger

jag inte ut (pinsamt) ;) Ni kanske

får en video nästa vecka så filmar

jag när alla dansar ;)


Kommer bli super. Ikväll ska jag till

stallet, Gry hade tagit honom idag.

Men hon glömde göra höet, så det

ska jag göra. Sen ska jag gosa med sötnosen.

Kanske gå en promenad så han får

slappna av lite :)


Skriver mer ikväll!

Puss


 

Av Gustafsson Iijolainen - 23 mars 2011 15:44

Min nya hjälm :)


  Skönaste hjälmen jag har haft!


 

Av Gustafsson Iijolainen - 23 mars 2011 10:05


SJUK ?!


vafan nu har jag typ blivit sjuk..

eller ja jag har as ont i halsen..


    




Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards