Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 10 mars 2011 15:17

Nu ska jag till stallet, jag har insläppet.

Jag ska promenera honom idag.

För det snöar jättemycket. Ska kolla också om täcket är blött.

Hoppas inte det.

Annars får han ta sitt vintertäcke ;)


Ska promenera ganska långt tror jag så han får gå och sträcka ut benen och ryggen.

Ska trava lite med honom också.

Han ska få en banan ;)


Sen ska jag massera honom, putsa saker tror jag.

Stretcha benen!! Det gör jag alltid före eller efter ridning :)

Ska skriva mer ikväll.


Vi har ett eget projekt i skolan, vi ska skriva om en upptäckare eller en uppfinnare. Han jag har är en upptäckare som heter Salomon August Andrée.

 Vi ska skriva om dom här hemma på datorn, sen skriva ut det.

Så ett eget arbete. Det är inte så roligt. Men jag ska satsa lite högre på den här uppgiften. Sen ska vi redovisa det för klassen.

Har kommit ganska långt, men min Word funkar inte så jag kan inte skriva på den här datorn :s Får se hur det går. Vi ska lämna in det senast den 28 mars.

Ett lycka till :p?


Men nu ska jag äta. Har inte ätit i skolan för när jag skulle ta bestick så tog mattanten undan dom, så jag kunde inte äta. Vill inte säga till heller för våra mattanter är tjuriga ;o


Ska ta lite bilder, så hejdå :)♥


 

Av Gustafsson Iijolainen - 10 mars 2011 15:15

Här är våra namnskylar som jag har gjort nu :) (Cicci)


          




Cicci

Av Gustafsson Iijolainen - 10 mars 2011 15:01

Har nyss suttit och gjort två bilder på Linnéa och mig, efter den bilden så gjorde jag en på mig och Tore :)

Blev ganska nöjd själv.

Men tänke att ni ska få skriva själva vad ni tycker om dom :)

Om ni tycker en av dom är finast så rösta !!


Kommentera 1 för den bilden på mig och Linnéa!

Kommentera 2 för den bilden på mig och Tore!


 


 


Tänkte också göra namnskyltar istället för att vi skriver våra namn.

Dom kommer senare ;)


Cicci



Av Gustafsson Iijolainen - 10 mars 2011 10:03

Ni sitter jag och Linnéa i skolan.

Vi har innerast i boden, så vi gick in på bloggen och srkev lite till er ;)


Idag efter skolan så ska vi in till stan och köpa hårfärg, igen ;p

Sen ska vi färga det :)


Ikväll så har jag (cicci) insläpp, om Linnéa är hos mig tills dess så följer hon med.

Vi har gjort tre videor från igår som vi lägger ut senare.

Skitbra filmer är det :)


Linnéa & Cicci

 

    

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards