Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 26 mars 2011 22:04

 

Då är dom mina om några veckor då :D

Längtar otroligt mycket!!


 

Av Gustafsson Iijolainen - 26 mars 2011 15:06

   Hejsan :)


Här kommer gårdagens köp från Örebro ;D


As snygga skor ;p


   

Vår jacka :) 



Idag så var jag på hopptävlingen. Sen så åkte jag och mamma till stan för att hämta mina nya ridbyxor :). Vi gick också in på bytardagarna men hittade inget roligt :p


  Dom ridbyxorna var det (a'



 




Av Gustafsson Iijolainen - 26 mars 2011 12:26

Nu har jag kommit hem från Gyttorp.
Det var hopptävling och jag var banpersonal :)

Eller jag skulle vart banpersonal, fast jag fick stoppa musiken och det :(

Det heter ''Lindgrenshoppet'', alla ska klä ut sig till någon av Astrid Lindgrens

figurer, jag var Pippi ;) Asså personalen var tvungna att klä ut sig också ;)


Sen så lekte jag  med massa söta hundar :')


Ikväll ska vi raka Tore, tar en för- och efterbild :)

Det kommer nog ut på bloggen :)


Imorgon så flyttar vi :D

Kommer bli ganska skönt men kommer sakna det mysiga stallet (y'


Det är bytardagarna idag och vill gå med Linnéa, men vet inte om jag hinner.

Vi tänkte cykla in, men ska ju till stallet vid 5 eller 6 :(

Och jag kan inte säga att jag inte kan följa med, jag vill det.

Men vi får väl se, kanske åker in med bilen en stund om pappa vill skjutsa.

Får se...:)


Men ni få se bilder ikväll.
Puss <3


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards