Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 18 mars 2011 19:46

tjaba.

Nu sitter jag och cicci hos cicci.

Vi äter godis..

Cicci och hennes mamma kom och plockade upp

mig efter vägen hem från stallet. Under tiden

hon var istallet så sov typ jag. Aja skit samma.

Nu ska vi hitta på någon jävla dans, Vi lovar att

den kommer ut på youtube. Eller ja kanske det bror ju på hur

det går..

Vi kanske dör vem vet? ;)

    

Av Gustafsson Iijolainen - 18 mars 2011 14:43

Det snöade imorse... igen!

Det tar aldrig slut :(


Jag ska nog snart till Tore, ska promenera honom.

Imorgon ska han skos :D:D

Hans bakhov ser inte bra ut :(

Kan ta en bild så kan ni kanske få se :)

Han tappade den i hagen i.. vad blir det nu ?

I tisdags, sen har den spruckit lite längst ner för han har gått..

Men tur att han kommer imorgon och skor tore :)


Konserten idag var inte så bra.

Bara ibland :)

Sen var det inge roligt i skolan, för jag var ensam typ hela dagen ..:(

Fast jag borde vänja mig vid det :)


Imorgon så kommer thomas (min låtsaspappa) släkt till oss.

Han fyllde år i tisdags,min låtsaslillasyster fyllde i måndags :)

Då kommer Gry hit också tror jag, då ska vi till stallet tsm.

Pga. att han ska skos ;)


Men jag skriver mer ikväll.

Puss ♥


  

Sötaste ponnyn, och kommer alltid att vara det :D


  

Av Gustafsson Iijolainen - 18 mars 2011 14:43

hejhej :)

Nu har jag nästan precis kommit hem.

Idag i skolan åkte vi ju till lindesberg.

De var as bra, tyckte jag iallafall :D.

Nu ska jag ut och åka skoter med pappa tror

jag. Sen ska jag till Ninja eller not Anika ringe

nyss och frågade om jag kunde ta henne :).


Senare idag ska jag nog beställa en ny mobil.

vet inte vilken faktiskt..


  

Av Gustafsson Iijolainen - 18 mars 2011 07:54

Idag ska våran klass in till Lindesberg.

Vi ska nämligen kolla på en konsert, b.la är Salem Al Fakir med :)

Han är inte så bra, men roligt och se ändå.

Man slipper ju en skoldag nästan ;)

Jag ska gå till skolan om 5 minuter.

Så höres ikväll :D


Puss♥


  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards