Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 22 mars 2011 21:19

Nu har jag kommit hem från stallet och den första kursen :)


Det var ganska skönt på kursen.

Vi kollade på film, vi kanske inte lärde oss så mycket.

Det var mest om säkerhet, det är bra att repetera ;)

Vi kollade i 1 timma och sen frågade hon lite frågor.

Nästa veka blir det inget, så det får bli nästnästa vecka :(

Dom skulle vara bortresta, men vi skulle gå in på svenska

ridsportsförbundets sida och kolla lite, kanske lära oss

lite ;)


Men sen när vi åkte hem frågade jag Gry om hon hade tagit Tore.

Det var tydligen jag som hade honom idag x)

Jag frågade henne igår om jag skulle ta honom, fick inget

svar, det gör inget. Tur att jag frågade idag iallafall ;)

Mockade och gjorde mat :)


På torsdag har jag och Linnéa studiedag och är lediga från skolan.

Jag ska vara i stallet exakt hela dagen. Jag ska fixa med massa

små saker och förbereda lite till söndag :) Då FLYTTAR vi :)

Kommer bli ganska så roligt, kommer förståss sakna det

mysiga lilla stallet, men jag måste utvecklas i ridningen.

Jag kan inte rida ordentligt när jag bara får rida ut varje dag :/

Tyvärr tar det för lång tid för att all snö ska försvinna från

paddocken :(


Men jag tror det kommer bli bra :)


 


Inlägget under är till Emma Axelsson :)

|

|

V

Av Gustafsson Iijolainen - 22 mars 2011 21:15

Fick en kommentar av Emma A, och jag vill att du ser det här på bloggen om du inte ser svaret ;)


Emma

Måndag 21 mars 22:46

Ser framemot att hjälpa dig i sommar :D Ska bli spännande att se hur ni utvecklas! Jag kan följa med på tävlingar också om du vill? Tror det kommer att gå superbra! :D


Sv: Ja, det vill jag jättegärna att du gör !:D Ser också framemot att börja tävla, och jag tror också att det kommer bli otroligt roligt att ha en ''egen'' tränare :D

Kram på dig :)


 


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards