Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 15 mars 2011 17:16

Jag har precis kommit hem från stallet.

Han var jättestel ;(


Han har ju tappar en av sina bakskor också.

Så han halkade, jag red jätteförsiktigt.
Vill inte att han skadar sig, sen längst ner på den hoven är det typ sprucket :(

Så ska se hur det blir. Ska nog inte rida nu när det är så.

Vill inte att han har ont oså...♥


Men här kommer lite bilder :D


 

Favorit bilden från idag :) ♥

^

|

|

     

Av Gustafsson Iijolainen - 15 mars 2011 15:04

Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan :)

Jag är as glad för jag ska gå med Cicci,hampus,dennis,moa och

nadja på karlsäng från klassen :)...


Ska in till nora nu , puusss hej ¨

     

Av Gustafsson Iijolainen - 15 mars 2011 14:54

Förlåt för att jag inte bloggade igår :(

Igår så promenerade jag Tore.

Idag ska jag rida :)


Han var jätteduktig i söndags !

Det skrev jag ju kom jag på ;)

Men hoppas han är lika duktig idag :)

Igår var han glad. Sen så klippte jag lite på hans man.

Asså dom har klippt hans man och jag har klippt den lite jämnare :)

Kommer bild längre ner :)


Ska linda hans ben idag men mina rosa lindor ;D

Ska klippa lindorna lite kortare för dom var lite för långa igår såg jag.


Det är nästan helt bestämt nu att vi ska flytta Tore.

Så ni vet det.


Linnéa fick av mig en discogrimma, siliconsnoddar och en lär tavla som man ritar på när man ska tävla t.ex :) Jag har en sån själv och dom är bra.

Men hon får berätta om det mer sen.


Hejdå, skriver mer ikväll :)


  

Ni ser nog inte så mycket :/


  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards