Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 7 april 2011 21:43

Idag så cyklade jag och Linnéa till stallet. Jag red och det gick hur bra som helst!!

Red igenom halva LC:2, det blåste och både jag och Tore kunde inte koncentrera oss, så det blev bara halva programmet. Han var hur duktig som helst, mjuk, arbetsvillig och harmonisk. Han var glad också, för det var varmt och skönt i tältet. Tore älskar värme!


Sen så när vi gick hem så tog vi en extra lång väg så han fick slappna av och sträcka ut och få lite luft :) Sen så var det lerigt när vi var utanför stallet, så svampade av där sadelgjorden sitter och alla ben, sen stretchade jag honom. Sen så fick han belöning! Tog några bilder som kommer nästa vecka, då alla andra bilder kommer ;)


Duktig!!<3


Jag och Linnéa ska sova idag, vi har gjort massa roliga saker. Åkt fyrhjuling och sånt ;) Hejdå!


 


Just det! Idag fick vi våra hårnät, hon var jättesnäll och skickade med ett extra hårnät som var jättefint! Sen så blev det billigare än vad vi hade räknat med. Superbra ! 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards