Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 12 april 2011 20:24

Red en stund efter tävlingen i söndags, det gick ganska så bra. Igår så red jag för Gry, det gick jättebra och det var jättekul! Det var 18 plus grader och jag svettades ihjäl! Gud så varmt det var. Tore tycker det bara är skönt då ;)

Idag kan jag inte lägga in alla bilder som jag har tagit under veckan. Ska försöka fixa felet på min dator så jag kan logga in, men just nu kan jag inte det. Så det blir bara 3 bilder sen igår :)


Idag red jag ensam för Gry kanske är magsjuk...:( Men om hon mår bättre imorgon och inte är sjuk så ska vi ta honom tillsammans, det är så roligt när Gry är med för då går det alltid bra och rida. Tore ba: Mamma är här, jag måste sköta mig ;)


Det är typ så, hoppas bara han vänjer sig vid mig så han blir likadan för mig att han lyssnar. Just nu så testar han mig bara. Hans små sparkar som han typ alltid gör, försöker länga i galoppen på långsidan fast jag ska vara på en volt osv.


Så är det med små söta ponnysar :')♥


     


Gry har filmat också, så det kommer också upp senare. Hon ska skicka dom till mig bara, då kommer även lite sparkar och avbrott ;)


 

Av Gustafsson Iijolainen - 12 april 2011 20:21

Förlåt att jag inte kunnat skrivit. Har inte kunnat loggat in.

Det kan jag inte nu heller på min dator, kan bara på min syrras dator och jag kan nog inte skriva långt nu. Ska se om det funkar på mammas så kan jag lägga in bilder :)


 

Av Gustafsson Iijolainen - 12 april 2011 19:46

Hejsan !


Förlåt för inga inlägg. Det har inte funkat att

logga in på bloggen på läng.


Men i alla fall Idag har jag ridit Ninja.

Det gick ganska bra. Men hon har inga

skor just nu så hon var lite omfotade.

I morgon ska jag rida henne i padocken.

Deett  är så skönt nu när snön är borta

där i från. Jag red henne i går också.

men då red jag med emma Annikas dotter.

Hon var jätte duktig fast pigg :p



Jag och cicci var nyss på Gröntkort kurs, det gick snabbt :)


   

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards