Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 20 april 2011 14:43

Värdens finaste ponny ♥


             

Av Gustafsson Iijolainen - 20 april 2011 13:48

Har inte suttit vid datorn för jag sovde hos Linnéa igår och sen så praoade jag igår så jag hann inte... Igår och i förrgår red jag Tore själv, det gick ganska så bra :)


Tränade volter osv. Han har vart lite seg, men det är för att havrekrossen är slut..:/ Men vi ska börja med luzern, och det är bättre att han är lite seg sa gry :) Igår kvällsfodrade jag och praoade i stallet. Linnéa praoade också där, så vi fick göra massa roliga saker :) Sen idag så har min förskylning kommit tillbaka, så jag var hemma idag :/ Hade jätteont i huvudet, brist på vatten sa pappa att det kunde vara..:( Men jag har druckit jättemycket! Så vet inte vad det är, tror inte jag har feber, men det är jobbigt när man har ont i huvudet i skolan. Så jag stannade hemma, men imorgon ska  jag till skolan, efter skolan ska jag till farmor !:D


Kommer bli jobbigt att åka bil :/ Men Gry tar Tore då :) Sen på fredag ska jag kanske träna för Susanne, det är bara två anmälda, jag och Malin... Så vet inte om det blir något :/ Tror det måste vara minst tre anmälda.. Får se. Men om det inte blir något tror jag att jag och Gry tränar med varann. Det är roligt det med ;)


Någon fråga ? Kommentera !


   

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards