Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 17 april 2011 13:10

Nu har jag duschat, rakat benen och plockat ögonbrynen. Känner mig fräsch nu !:)

Ska bara äta min frukost nu ;) Sen drar jag till stallet :) Ska dra med kameran också och fota, det är så jävla kul :) Nu när den är lagad tar den bättre bilder känns det som :o Fast den va jättebra innan också, men nu blir inget suddigt och såhär dåliga... När man zoomar in på en bild så långt man kan så är den inte suddig, skitbra kamera, rekommenderar den om du ska köpa en kamera :)


 


Canon EOS 1000D ♥


Ska önska mig ett objektiv som man kan zooma in längre på :)

Av Gustafsson Iijolainen - 17 april 2011 11:52

Vaknade nyss, ska till stallet, gosa med Tore och promenera honom. Det behöver han ♥


Senare ikväll ska jag till pappa, så då måste jag packa... Jobbigt, jobbigt. Men på fredag ska jag träna för Susanne !!:D Längtar otroligt mycket! Så hon kan ge mig lite tips osv... Sen så får vi reda på vilka klasser vi ska gå med på Karlsäng, jag och Linnéa går ju i sexan nu, så vi ska börja sjuan. Och vi kommer hamna i samma klass för det fick vi reda på typ för en månad sen.


Nästa söndag ska jag och Linnéa till Gekås Ullared !:D Ska bli skitkul. Ska skriva upp min inköpslista sen, så ni vet ungefär vad jag ska köpa!:) Kommer ta massa bilder. Vi ska sova över där från söndag till måndag, så då kan jag inte ta hand om bästa Tore. Ska säga det till Gry om hon är upptagen eller inte... För då får vi försöka fixa en hästskötare !;)


Kommer sakna honom efter bara två dagar, jag ser honom ju varje dag nästan. Då kommer det kännas lite konstigt, men jag får tänka på att jag köper saker till honom på Ullared. Då känns det nog lite bättre ;)♥ Han är så underbar!


Hejdå♥


 

Av Gustafsson Iijolainen - 17 april 2011 09:53

Hejsan :)



Nu är jag på väg till Nora. Mamma och jag ska handla lite.

När jag kommer hem ska jag till Ninja och rida henne med

Annika.Hoppas hon är  lika duktig som vanligt. Eller ja vi ska

någ rida ut så hon kommer vara as pigg tror jag. Det brukar hon

vara ute. Dom senaste dagarna har hon varit jätte duktig.

Men i bland så biter hon fast bettet i munnen så man måste

lirka lite extra. Ni kanske såg det på filmen? Jag såger inte,

jag lirkar så ni vet.



Har tagit hem hennes Showmaster Dressyr schabrak och vettat

det. Det var as hårigt som allt annat!:s..

Hahaa :)



Nu drar det i hop sig till Ullared :D



 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards