Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 25 april 2011 21:03

Nu är man ju hemma från Ullared :)



Jag handlade inte så mycket. Lite häst saker bara.

Seriöst jag är as trött... 


Men iallafall har jag och cicci haft jätte roligt!!!!


Nu ska jag någ lägga mig och sova några timmar :)


 

Av Gustafsson Iijolainen - 25 april 2011 20:03

... massa saker !!;)


Här får ni bilder på hästgrejerna jag köpte !!:) (BARA)






Ett mörkgrått dressyrspö, märke: HorseWind

 


En ridjacka (Det är reflexer som lyser), märke: Roping

  


SWE - ridtröja, märke: Rostti Riding  






Ridtröja, piké, svart, märke: Copperfield Riding wear

 

Swe-grimma






   Vinrött schabrak, dressyr storlek Ponny, märke: Active Riding wear

Från vänster: En stallbok, flugmedel märke: Renons, Hästschampo märke: Sjöbogårdens, Lädervård i våtservetter, mjuk borste till Tore's ansikte med bra grepp :)


Nu kommer det bilder på mig och Linnéa i Ullared:


Här någonstans bor Morgan ;)








      Vi delade på en natchotallrik :)          











Köpte dom här och dom ...

...här


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards