Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 15 april 2011 22:23

Här är de nya namnskyltarna !:)


     

Linnéa Iijolainen              Cecilia Gustafsson           Ponny-Ryttarna

Av Gustafsson Iijolainen - 15 april 2011 22:10

Efer jag och Linnéa hade vart hos Ninja så åkte vi till Tore. Där gosade jag med honom och gjorde det man brukar göra ;) Han hade inte bajsat mycket inte...:o


Han var glad och lugn som han brukar vara ♥ Imorgon ska jag träna med Gry, ska säga att hon kanske kan ta lite bilder med min systemkamera !:) Så får ni lite bilder och så nu när det går så bra för mig och Tore, det har gått så otroligt snabbt på 3 och en halv vecka!:) Så himla underbart och roligt.


Som sagt... Jag och Gry har världens bästa ponny, så är det bara ;)♥


Det kommer iallafall bilder. Det går fortfarande inte att logga in på min dator, så jag fick överföra alla bilder från facebook på Linnéa och Ninja ;) Men det går ju och blogga. Det är ju iallafall bra de!:)


Om jag följer med Linnéa till Ninja någon mer gång så blir det bilder med systemkameran så det inte blir mobilbilder som är suddiga :p


Snart kommer video på Linnéa och Ninja!:)


 


Mina stövlar har inte kommit än :(

Av Gustafsson Iijolainen - 15 april 2011 21:57

Gjorde nyss en ny header för jag tog ju kort på Linnéa och Ninja idag. Har massa mobilbilder och filmer !:) Dom är jätteduktiga för att dom har bara ridit med varann ca 6-7 gånger. Jag var hennes ''tränare'', sa om hennes armbågar och fötter. Det var det enda. Sen sa jag att hon skulle lirka med inner i slutet :)


                               


Dom är ju för söta, kommer en video sen !:)


 


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards