Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 23 april 2011 13:57

Har glömt att berätta att jag fick min plastrong igår av EquiDesign! Den var jättefin och ska snart lägga ut hur den sitter på mig :) Så ni vet det ;)




Hissar EquiDesign ! Om ni är sugna på att köpa en fin plastrong som är handgjord eller fina hårnät/nålar så gå in här --> http://equidesign.dinstudio.se/ 



   

Av Gustafsson Iijolainen - 23 april 2011 13:54

Kommentera något om ni vill att vi ska göra något inlägg ni önskar!

T ex. att vi ska skriva mer om hästar och mer om det vi gör med dom, hur vi bor eller typ hur jag och Linnéa träffades :) Bara att fråga oss !!:)


 

Av Gustafsson Iijolainen - 23 april 2011 13:50

Jag har vart förkyld nu i 4 dagar, jag har inte ont i huvudet nu.. Utan bara snorig och ont i halsen. Just nu har jag jätteont i halsen så jag hostar mycket :( Inte bra...


Nu har jag duschat och måste göra mig iordning snart för jag ska ner till mamma och äta, då kommer Gry och efter maten ska vi kanske spela lite kubb :) Sen efter det blir det kvällsridning i det vackra vädret :D Ska fixa mig iordning, sen tänkte jag att Gry kanske kan fota mig om jag rider barbacka idag. Och då tänkte jag ta av mig hjälmen en stund och ta några fina bilder, eftersom jag ska fixa håret också ;)


Det kan bli grymma bilder...<3 Får se vad det blir :)


 

Av Gustafsson Iijolainen - 23 april 2011 13:10

      Dagen ridpass :)


Red nyss Ninja, Det gick super! Fast hon var jävligt pigg.

Hon har ju stått i en vecka nu. Vi hoppade lite ca 50 cm

i padocken. Hon var ganska het när vi började hoppa.

Hehe hon börjde sparka bakut lite.. och efter hindret men

jag höll mig kvar. Har en bild när hon gör det :p.


På den första bilden var jag inte berädd, Det ser lite cp stört

ut ;p...








Hahaaa söttnooss :')




 





Av Gustafsson Iijolainen - 23 april 2011 11:20

Hejsan, jag är lite trött så är inte så seriös ;)


Jag vaknade nu vid 11 någon gång av att jag hostade, har typ gjort det hela natten :o Idag så ska jag kanske ner till Irene och äta påskmat, sen så åker jag och Gry till Tore och jag ska kanske rida ut barbacka :') Sen så ska jag till Linnéa och sova där för vi åker till Ullared halv fyra inatt !!!:D(y'


Tagga. tagga, tagga, tagga, tagga, tagga, tagga, tagga, tagga, tagga, tagga!!!


Det viktigaste jag ska köpa är:


  • Flugspray
  • Pälsglans
  • Dressyrtränset??
  • Några fina scahbrak och lindor som matchar!
  • Någon ridtröja till mig, UTAN LUVA!!!!!!!
  • Tävlingsgrejer som är bra och ha!

Det är typ det som måste hem, tror vi ska gå dit både söndag och måndag innan vi åker hem :) Så ifall man glömde något är det bara att gå och köpa det eller något :) Vi ska bo i stuga till måndag, mysigt


Hörs senare med min inköpslista (lite mer saker), håll utkik !


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards