Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg under mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 18 mars 2011 14:43

Det snöade imorse... igen!

Det tar aldrig slut :(


Jag ska nog snart till Tore, ska promenera honom.

Imorgon ska han skos :D:D

Hans bakhov ser inte bra ut :(

Kan ta en bild så kan ni kanske få se :)

Han tappade den i hagen i.. vad blir det nu ?

I tisdags, sen har den spruckit lite längst ner för han har gått..

Men tur att han kommer imorgon och skor tore :)


Konserten idag var inte så bra.

Bara ibland :)

Sen var det inge roligt i skolan, för jag var ensam typ hela dagen ..:(

Fast jag borde vänja mig vid det :)


Imorgon så kommer thomas (min låtsaspappa) släkt till oss.

Han fyllde år i tisdags,min låtsaslillasyster fyllde i måndags :)

Då kommer Gry hit också tror jag, då ska vi till stallet tsm.

Pga. att han ska skos ;)


Men jag skriver mer ikväll.

Puss ♥


  

Sötaste ponnyn, och kommer alltid att vara det :D


  

Av Gustafsson Iijolainen - 18 mars 2011 14:43

hejhej :)

Nu har jag nästan precis kommit hem.

Idag i skolan åkte vi ju till lindesberg.

De var as bra, tyckte jag iallafall :D.

Nu ska jag ut och åka skoter med pappa tror

jag. Sen ska jag till Ninja eller not Anika ringe

nyss och frågade om jag kunde ta henne :).


Senare idag ska jag nog beställa en ny mobil.

vet inte vilken faktiskt..


  

Av Gustafsson Iijolainen - 18 mars 2011 07:54

Idag ska våran klass in till Lindesberg.

Vi ska nämligen kolla på en konsert, b.la är Salem Al Fakir med :)

Han är inte så bra, men roligt och se ändå.

Man slipper ju en skoldag nästan ;)

Jag ska gå till skolan om 5 minuter.

Så höres ikväll :D


Puss♥


  

Av Gustafsson Iijolainen - 17 mars 2011 21:09

Det här köpte jag idag från Hööks.


Benlindor, bruna. Ealastisk utanpå, fléece inuti        169:-

Nummerlapp                                                           19:-

Gummistövel, röd.                                                  178:- fast det var halva på halva priset så det kosatde 44.50 :D:D

Nos och nackludd, biege                                           39:-


Sammanlagt: 272:-


        


  


På lördag är det u-sek möte :)

Av Gustafsson Iijolainen - 17 mars 2011 15:05

Jag och Linnéa ska till Örebro ungefär 17.00 :)

Hon ska köpa en ridhjälm, jag ska nog köpa ett par benlindor.

Jag ska köpa ett par bruna benlindor tror jag, med fléece i och utanpå är det ealastiskt tyg :) Eller vita, jag tror det blir bruna :)


Förlåt att jag inte har skrivit så mycket, men ska bättra mig lite :)

Idag har Gry tore :)


Jag och Linnéa ska ta grönt kort :)

Det finns kurs i Linde som vi ska gå i.

Vi missade första gången, men vi fick hoppa in i gruppen :D

Kommer bli skönt att ha grönt kort :)


Så har vi tagit ut en lapp där det är krav man måste ha gjort innan man  tar grönt kort. Det har jag och Linnéa utfört för längesedan ;)


Skriver mer ikväll om dagens inköp :)


  

Av Gustafsson Iijolainen - 16 mars 2011 18:33

Nu kommer det bilder ifrån när jag och Linnéa cyklade till Gyttorp :)


 

En jättesöt falabella som står i Ås :')

   

Här är det två till :')

 

Oktan :) Han är en b-ponny :)

  

Oktan:)

   

Linnéa på bryggan :)

   

Jag (Cicci) står på räcket, - Ska jag hoppa?    Våran friterade banan ;)

Är vi mulliga ;)?


     

Av Gustafsson Iijolainen - 15 mars 2011 17:16

Jag har precis kommit hem från stallet.

Han var jättestel ;(


Han har ju tappar en av sina bakskor också.

Så han halkade, jag red jätteförsiktigt.
Vill inte att han skadar sig, sen längst ner på den hoven är det typ sprucket :(

Så ska se hur det blir. Ska nog inte rida nu när det är så.

Vill inte att han har ont oså...♥


Men här kommer lite bilder :D


 

Favorit bilden från idag :) ♥

^

|

|

     

Av Gustafsson Iijolainen - 15 mars 2011 15:04

Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan :)

Jag är as glad för jag ska gå med Cicci,hampus,dennis,moa och

nadja på karlsäng från klassen :)...


Ska in till nora nu , puusss hej ¨

     

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards