Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg under mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 12 mars 2011 22:16

HEJJ !


satt nyss och tittar på melodifestivalen, Jag visste

att Eric Saade skulle vinna och det gjorde han också !

Jag slågvad med pappa om att han skulle vinna, så

nu kommer jag få 100 kr bara för att han inte lyssnar på mig (y


Idag när några av min släkt kom så fick jag ett par ridhanskar också

ett par ridstrumpor :D, Sen fick jag också lite pengar av de :) .


Nu tittar jag veckans brott, ett as dåligt pogram ! För han som säger allt

är så jävla seg och inte bryr sig vad pogramet handlar om typ...


Skriver mer i morgon eller i kväll :)

  

Av Gustafsson Iijolainen - 12 mars 2011 20:10

Jag gillar det här stycket från Linnéas senaste inlägg ;D


''Va nyss i stan och köpa lite saker typ :)

Jag är så jävla nyfiken vad Cicci har köpt till mig!!.

JAG VILL HA DET NU...

Haha jaja men får lida två dagar till :p.''


Hahh, jag ska också på u-sek mötet nästa vecka :)

Ska fråga Linnéa om vi ska gå tsm :)

På Ungomssektionsmöten så planerar vi tävlingar och fixar massa i stallet.

Det är riktigt kul faktiskt :D


Jag ska skriva mer imorgon :)

Jag har gjort en bild på Linnéa, den ser ni här:


|

|

V


  Hihi, pusspådig <3


 

Av Gustafsson Iijolainen - 12 mars 2011 17:14

Hej :)

Idag har jag bakat cupcakes.

Jag fyller ju år på måndag :)

De kommer folk idag,morgon och på Måndag.

Kommer bli roligt, eller det får vi hoppas. :)


Va nyss i stan och köpa lite saker typ :)

Jag är så jävla nyfiken vad Cicci har köpt till mig!!.

JAG VILL HA DET NU...

Haha jaja men får lida två dagar till :p.


Nästa Lördag är det Usk möte :)

Hoppas jag inte hinner bli sjuk den här

gången igen..


Nu ska jag försöka göra min engelska läxa och

städa rummet..

Men har inte lust med det :p..

Aja skriver mer sen :)


  

Av Gustafsson Iijolainen - 12 mars 2011 14:21

Då har jag vart i Örebro och köpt lite presenter till bästa Linnéa ♥

Det är tre saker, och det kan jag ju inte skriva här på bloggen ;)

Men tre saker iallafall :)

Till mig själv köpte jag ett par bruna CRW handskar som är sköna och stretchiga, Linnéa har likadana fast vita :)


Sen så åkte jag och pappa till Willys och köpte mat.

Sen så glömde vi köpa créme fresch, så då hoppade vi in på Coop Forum.

Där finns Jysk också, så där gick i in och kollade.¨
Sen så åkte vi hem :)


Jag har sllagit in Linnéas paket och det kommer en bild längre ner.


Tror inte jag har Tore idag.
Ska höra med Gry :)

Imorgon tar jag honom iallafall hoppas jag ;o


Jag ska försöka skriva mer lite senare!

Det var länge sedan det var Hiss eller Diss.
Det kommer nog imorgon :)

Puss ♥


   I det stora är det två saker och i det jag håller i är det en sak :)   CRW-handskar   

Såhär ser den ut från hemsidan :)


  


  


Av Gustafsson Iijolainen - 11 mars 2011 14:53


  

Av Gustafsson Iijolainen - 11 mars 2011 14:25

Ikväll ska jag och Linnéa på disco :)

Det kommer bli as roligt. Egentligen skulle Malin med, men jag tror hon är sjuk :(

Bilder kommer på oss lite senare idag.

Discot börjar klockan 18 på järntorget :)

Jag tror att Linnéa och jag ska sova idag, vet inte ;)


Imorgon ska jag åka in till Örebro och köpa lite presenter till Linnéa.

Hon och min lillasyrra fyller år på måndag, så det är lite tight ;)♥

Sen efter min lillasysters och Linnéas födelsedag så fyller min låtsaspappa år :)

Grattis till dom alla tre !!♥


Idag tar Gry Toresnore :)

Igår blev han rädd för ett enda litet ljud.

Han går på havre nu för dom har ingen annan mat.

Så han blir jätterädd för allt och blir typ ''hingstig'' :/

Så får hoppas att han går på vanligt foder snart igen :)



  

Av Gustafsson Iijolainen - 10 mars 2011 15:17

Nu ska jag till stallet, jag har insläppet.

Jag ska promenera honom idag.

För det snöar jättemycket. Ska kolla också om täcket är blött.

Hoppas inte det.

Annars får han ta sitt vintertäcke ;)


Ska promenera ganska långt tror jag så han får gå och sträcka ut benen och ryggen.

Ska trava lite med honom också.

Han ska få en banan ;)


Sen ska jag massera honom, putsa saker tror jag.

Stretcha benen!! Det gör jag alltid före eller efter ridning :)

Ska skriva mer ikväll.


Vi har ett eget projekt i skolan, vi ska skriva om en upptäckare eller en uppfinnare. Han jag har är en upptäckare som heter Salomon August Andrée.

 Vi ska skriva om dom här hemma på datorn, sen skriva ut det.

Så ett eget arbete. Det är inte så roligt. Men jag ska satsa lite högre på den här uppgiften. Sen ska vi redovisa det för klassen.

Har kommit ganska långt, men min Word funkar inte så jag kan inte skriva på den här datorn :s Får se hur det går. Vi ska lämna in det senast den 28 mars.

Ett lycka till :p?


Men nu ska jag äta. Har inte ätit i skolan för när jag skulle ta bestick så tog mattanten undan dom, så jag kunde inte äta. Vill inte säga till heller för våra mattanter är tjuriga ;o


Ska ta lite bilder, så hejdå :)♥


 

Av Gustafsson Iijolainen - 10 mars 2011 15:15

Här är våra namnskylar som jag har gjort nu :) (Cicci)


          




Cicci

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards