Cicci ♥ Linnéa

Alla inlägg under mars 2011

Av Gustafsson Iijolainen - 10 mars 2011 15:01

Har nyss suttit och gjort två bilder på Linnéa och mig, efter den bilden så gjorde jag en på mig och Tore :)

Blev ganska nöjd själv.

Men tänke att ni ska få skriva själva vad ni tycker om dom :)

Om ni tycker en av dom är finast så rösta !!


Kommentera 1 för den bilden på mig och Linnéa!

Kommentera 2 för den bilden på mig och Tore!


 


 


Tänkte också göra namnskyltar istället för att vi skriver våra namn.

Dom kommer senare ;)


Cicci



Av Gustafsson Iijolainen - 10 mars 2011 10:03

Ni sitter jag och Linnéa i skolan.

Vi har innerast i boden, så vi gick in på bloggen och srkev lite till er ;)


Idag efter skolan så ska vi in till stan och köpa hårfärg, igen ;p

Sen ska vi färga det :)


Ikväll så har jag (cicci) insläpp, om Linnéa är hos mig tills dess så följer hon med.

Vi har gjort tre videor från igår som vi lägger ut senare.

Skitbra filmer är det :)


Linnéa & Cicci

 

    

Av Gustafsson Iijolainen - 9 mars 2011 17:30


FranssonsStall

Av Gustafsson Iijolainen - 9 mars 2011 17:02

Nu sitter jag och Cicci och förgar mitt hår :)

Det är den andra förpackningen.

Det är typ 40 minuter kvar tills vi ska skölja ut det :p

Ska sova hos henne inatt.

Imorgon ska vi färga mitt hår igen, för det är typ gult..:(


Sen ska vi till stallet, Cicci ska promenera Tore ;)

Sen ska vi åka fyrhjuling på vägen och sladda lite.

Kommer bli as kul ;D

Nu bestämde vi att vi kanske ska cykla till stallet xd


Vi skriver mer sen :)


Linnéa

Av Gustafsson Iijolainen - 9 mars 2011 16:12

Nu är vi hemma hos mig (cicci) och färgar Linnéas hår blont !

Vi köpte två blonda hårfärger till henne.

Vi är med den första nu, och det är typ orange, men det blir bättre med den andra.

Ska till Tore sen, ska promenera honom idag :)


Linnéa sover hos mig inatt :)

Imorgon ska jag ta Tore också, då har jag insläpp.

Ska putsa hans saker då :)

På fredag blir det disco ;D

Med Malin och Linnéa ♥


Skriver mer ikväll.

Puss


Cicci

Av Gustafsson Iijolainen - 8 mars 2011 17:53

Nu har jag kommit hem från stallet.

Det gick super o rida.

Han blev rädd när vi skulle hem.

Först så sparkade han bakut ganska högt, sen så typ sprang han 2 meter och vände.

Han fick panik och sen stannade han :p

Haha, han blev rädd ;)♥


Jag och Linnéa är kompisar nu och vi kommer defentivt att ha kvar bloggen!

Så nu är det klart.

Vad tycker ni om den nya headern och temat :)?

Det är Linnéa som fixat tror jag.

För det är inte jag ;)


Hur har ni haft det idag :)?


Torebilder från idag :)!


  


  


  

Mitt fina spö ;)

  

Och en bild när han var duktig och fin :)♥


Cicci

Av Gustafsson Iijolainen - 8 mars 2011 17:16

Hejsan.

Idag har jag varit hemma från skolan och igår..

Jag har haft en sån jävla träningsvärk så jag inte ens har kunnat

gått. Idag har jag typ bara sovit och tittat på film :)

Jag har också gjort en önskelista :D

Jag fyller ju år sex dagar. Så här ser min egna önskelista ut :)


  


Linnea  

Av Gustafsson Iijolainen - 7 mars 2011 17:38

Nu sitter jag hos Terese och vi ska till stallet sen :)

Gry tog Tore imorse, så jag har honom förhoppningsvis honom imorgon :)

Terese och jag har skrattat och gjort snabbkola :)

Den blev jättegod.


Mamma ska ringa runt om att jag kanske byter stall.

Brorpå om Gry och Linda vill ha kvar honom där han står eller inte.

Då tar jag över en boxplats där en d-ponny står nu.

Fast den hästen ska flytta, så då har ridhus o massa saker :)

Vet inte hur det blir.

Så säger ingenting !!


Men jag ska skriva mer ikväll ;)

Puss <3


Cicci

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du vi rider och tar hand om hästarna bra ?:)
 Ja, absolut!
 Nja, sådär...
 Nej, absolut inte!
 Egen åsikt? Fråga oss!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards